BUSH FLIGHTS - INDONESIE
DEEL 3
Vanavond hebben Daan, Julian en Paul opnieuw enkele bush-flights gemaakt.
|
Vlucht 9 |
|
ICAO / Xplane |
WAXC / WT05 |
WAXU / WA0W |
Naam |
Silimo |
Wurigelebur /Tulem |
Afstand |
|
|
RWY |
05 / 23 |
10 / 28 |
Lengte RWY |
1514 ft |
2047 ft |
Altitude |
5620 ft |
5422 ft |
Add-on MSFS |
ja |
nee |
|
|
|
|
Vlucht 10 |
|
ICAO / Xplane |
WAXU / WA0W |
WAVT / WABH |
Naam |
Wurigelebur /Tulem |
Tiom |
Afstand |
|
|
RWY |
10 / 28 |
12 / 30 |
Lengte RWY |
2047 ft |
2202 ft |
Altitude |
5422 ft |
6887 ft |
Add-on MSFS |
nee |
ja |
|
|
|
|
Vlucht 11 |
|
ICAO / Xplane |
WAVT / WABH |
WAKL / WZ60 |
Naam |
Tiom |
Kwijawagi |
Afstand |
|
|
RWY |
12 / 30 |
04 / 22 |
Lengte RWY |
2202 ft |
2931 ft |
Altitude |
6887 ft |
9236 ft |
Add-on MSFS |
ja |
ja |
Nadering naar Tiom (WAVT / WABH)
Na de landing op Tiom heb ik niet meer voldoende brandstof voor de volgende vlucht,
maar gelukkig hebben ze hier een benzine pomp !
Na TIOM vlogen we naar Kwijawagi (WAKL / WZ60)
"Volg de leider" (in dit geval Daan)
Na een mooie vlucht door een dal komen we onverwachts op een grote open vlakte.
Enigzins verrassend, want Kwijawagi ligt op meer dan 9000 ft hoogte, dus eigenlijk hadden
we een uitdagende landing op een berghelling verwacht.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten